Avatar billede moestrupk Nybegynder
27. juli 2008 - 03:05 Der er 4 kommentarer

Kan ikke se gendannet billeder.

Hej Eksperten, jeg har et "lille" problem.
Efter en dags tid i Paris, havde jeg taget en masse billeder på min mobiltlf, hvor de lå gemt på mit 1gb SD micro kort, desværre fik jeg slettet dem.
Nu har jeg fået gendannet filerne, men windows billedgallerie vil ikke vise dem, jeg får en besked hvor der står
"Billedgalleri kan ikke åbne dette billede eller video. Dette filformat understøttes ikke, eller du har ikke de seneste opdateringer til billedgallerie".
Det underlige er at det er JPEG billeder.
Når billederne er i mappen hvor de er blevet gendannet til, kan jeg heller ikke se billede, der er ligesom et billede, med noget vand, himmel og bjerge.
Jeg har vista.
Nogle der har en idé til hvordan jeg kan konventere billederne så jeg kan åbne dem? eller om der er noget program som kan repare dem.
Jeg har prøvet Photorescue & photorecovery, men de kan ikke finde billederne.
Håber nogle kan hjælpe, vil virkelig gerne have de billeder igen.
På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2008 - 06:22 #1
Du kan jo prøve at maile et af dine billeder til mig så vil jeg se på det

mail@helgec.dk
Avatar billede vejmand Juniormester
27. juli 2008 - 07:09 #2
Hvordan har du fået gendannet filerne?
Avatar billede moestrupk Nybegynder
27. juli 2008 - 14:23 #3
Hej Helqec, mange tak. Vil jeg gøre om lidt.

Vejmand - Via undelete plus
Avatar billede lukas1305 Nybegynder
07. december 2008 - 17:58 #4
Jeg har samme problem.... billedgalleri siger "Billedgalleri kan ikke åbne dette billede eller video. Dette filformat understøttes ikke, eller du har ikke de seneste opdateringer til billedgallerie". Nogen der kan hjælpe mig med at få mine billeder tilbage ??

Takker på forhånd