Avatar billede bris Nybegynder
24. juli 2008 - 13:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Java og XML

Hejsa.

Jeg skal til at skrive en hulens masse XML ud. Hvad er det nemmeste at bruge. Jeg har arbejdet med SAX og DOM writers før, og vi har faktisk købt Xstream biblioteker i firmaet.. Synes bare ikke det er sådan lige til..
I behøver ikke tage stilling til memoryproblemer (DOM) - Bare hvad i synes er nemmest at bruge og hvorfor?
Avatar billede arne_v Ekspert
24. juli 2008 - 14:50 #1
Hvis du har et W3C DOM dokument og skal have det udskrevet saa ville jeg
bruge Xerces XMLSerializer.

Hvis du har noget andet,s aa skal vi nok vide hvad.

Det er hvad du har som bestemme hvad der er bedst til at udskrive.
Avatar billede bris Nybegynder
25. juli 2008 - 08:01 #2
Jeg har en masses objekter i hukommelsen, som jeg har fået fra en apache derby database. Fandtes der noget smart sql->xml så kunne det da også være nemt..
Avatar billede arne_v Ekspert
26. juli 2008 - 04:56 #3
Hvis du skal udskrive objekter i XML format, så vil jeg foreslå at du kigger på JAXB.
Avatar billede arne_v Ekspert
29. august 2008 - 02:32 #4
kommet videre ?
Avatar billede bris Nybegynder
29. august 2008 - 08:11 #5
Ja, jeg har brugt de biblioteker som Xstream har lavet. Det er faktisk klasse, når man lige bruger noget tid til at sætte sig ind i det..
Jeg mener så, at de har baseret deres bibliotek på JAXB..
Avatar billede arne_v Ekspert
30. august 2008 - 00:34 #6
Jeg mener faktisk ikke at XStream er JAXB compliant.
Avatar billede arne_v Ekspert
28. oktober 2008 - 23:42 #7
Tid at få afsluttet her ?
Avatar billede bris Nybegynder
30. oktober 2008 - 13:08 #8
Jo, det er Xstream faktisk.. Jeg har brugt det, og det spillede faktisk fantastisk når man lige får sat sig ind i det..
Avatar billede arne_v Ekspert
24. november 2008 - 04:38 #9
XStream er ikke JAXB compliant.