Avatar billede slaven Nybegynder
24. juli 2008 - 11:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gamle SmS-beskeder

Hejsa.

Jeg er så heldig at jeg har fået ny telefon.
Dog er det lidt uheldigt at jeg på den gamle har gemt en masse gamle sms-beskeder, som jeg meget gerne vil beholde lidt endnu.
Er det muligt at overføre dem over på den nye telefon?

/ Slaven
Avatar billede hojben Novice
24. juli 2008 - 12:02 #1
På den gamle telefon kopierer du kontakter og beskeder over på simkortet.
På den nye importerer du dem.
Avatar billede slaven Nybegynder
24. juli 2008 - 14:44 #2
How ??
Avatar billede kelderkold Nybegynder
24. juli 2008 - 16:04 #3
hvis du oplyser hvilke telefoner du har er det lettere at forklare, det er jo forskelligt på de forskellige modeller
Avatar billede slaven Nybegynder
25. juli 2008 - 09:29 #4
jamen jeg havde en N73, og nu har jeg fået en Nokia 6500 Classic.. :)
Avatar billede hojben Novice
25. juli 2008 - 14:54 #5
hent http://nds1.nokia.com/files/support/global/phones/software/Nokia_PC_Suite_rel_7_0_7_0_dan_web.exe og lav en backup fra n73.. når det er gjort så smid din n6500 på kablet og genskab.
Avatar billede slaven Nybegynder
17. december 2009 - 08:58 #6
Hojben