Avatar billede edj Nybegynder
23. juli 2008 - 16:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problem efter fixboot og fixmbr

For noget tid siden lagde jeg et spørgsmål om muligheden for at fjerne dualboot ud.
(se: http://www.eksperten.dk/spm/826244)

Idag fik jeg så endelig tid til at kigge på det, men noget er gået galt, og jeg er ved at være ret presset!!
Jeg fulgte opskriften helgec svarede med, med da jeg genstartede kom følgende meddelelse op: "NTLDR is missing, Press any key to restart"
og jeg kan ikke komme videre derfra...

HJÆLP!

Esben
Avatar billede lassebm Nybegynder
23. juli 2008 - 16:33 #1
Prøv at kigge her:
http://www.helgec.dk/ntldr.html

Kan også være at du skal copy ntdetect.com til c: på præcis samme måde som ntldr er vist.
Avatar billede lassebm Nybegynder
25. juli 2008 - 15:52 #2
Kom du videre?
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2008 - 16:01 #3
Jeg spørger også har du løst problemet ellers reager
Avatar billede lassebm Nybegynder
05. august 2008 - 15:54 #4
?
Avatar billede odps Nybegynder
28. februar 2009 - 14:10 #5
hmm.. har prøvet instalere suse 11 men går i stå samme sted hver gang, skulle have givet suse en hel harddisk