Avatar billede x3ro Nybegynder
22. juli 2008 - 16:10 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Flash på forside billede

Hej Eksperter,

Jeg søger en der kan lave nogle enkle flash effekter på mit forside billede: http://imageload.dk/files/4d18a7c45b558927949d9a867fab4066.jpg

Kom med lidt forslag - Jeg giver 200 point for løst opgave.

På forhånd tak.
Avatar billede x3ro Nybegynder
22. juli 2008 - 16:14 #1
Måske følge linjerne i bolde, nettet mv. ligesom vist på denne side: http://www.newtutorials.com/cool-masking-effect.htm
Avatar billede maqhem Nybegynder
22. juli 2008 - 16:32 #2
Må vi se din hjemmeside, så vi var noget at gå efter? For hvis nu din hjemmeside er old school nytter der jo ikke at lave lasereffekter og blinkende lys :)
Avatar billede alluc Nybegynder
22. juli 2008 - 16:45 #3
Siden ligger ikke ude på nettet i nu ... men den er absolut ikke old school - meget moderne og med lækkert design men kan vise dig et billede ok?

Billede: www.smash2u.2006design.dk/billede.jpg
Avatar billede alluc Nybegynder
22. juli 2008 - 16:47 #4
Men kan du lave sådan nogle effekter ? så ville det da komme til at se super lækkert ud
Avatar billede alluc Nybegynder
22. juli 2008 - 16:50 #5
Tag dig ikke af jeg er gået fra newbie-dk til alluc kunne ikke huske kode på den tidligere og måtte oprette en ny profil så derfor men vil gerne have slettet newbie-dk profilen hvis du ved hvordan man gør?
Avatar billede maqhem Nybegynder
22. juli 2008 - 16:52 #6
Først hedder du "newbie-dk", og så hedder du "alluc"?
Men ja jeg kan godt lave en effekt som den, du henviser til.
Avatar billede maqhem Nybegynder
22. juli 2008 - 16:52 #7
Jeg har aldrig slettet en profil, så det ved jeg ikke.
Avatar billede alluc Nybegynder
22. juli 2008 - 16:56 #8
Jeg har lige skrevet til til CoAdmin, så nu afventer jeg bare :) Men tror da det kan lade sig gøre - for det er jo ikke lovligt at have 2 profiler ;) Okay hvordan kan du have det færdigt? og hvordan kan man tilføje sådan noget flash i sin kode?
Avatar billede alluc Nybegynder
22. juli 2008 - 16:58 #9
* Jeg mente hvornår og ikke hvordan
Avatar billede alluc Nybegynder
22. juli 2008 - 17:02 #10
Synes du der kunne være andre ting som man kunne lave istedet for ? måske noget badminton halløj med nogle produkter der bliver vist og nogle andre effekter uden at der er et baggrundsbillede
Avatar billede maqhem Nybegynder
22. juli 2008 - 17:05 #11
Det er op til dig, hvad du vil have. Og jeg har det færdigt snart.
Avatar billede alluc Nybegynder
22. juli 2008 - 17:07 #12
Okay jeg kan jo lige det første som du får lavet ... så kan jeg jo vurdere udfra det ik?
Avatar billede maqhem Nybegynder
22. juli 2008 - 17:10 #13
Jo det kan vi da godt sige. Men du får ikke lov til at være utilfreds ret mange gange, når du ikke lægger penge på bordet ;)
Avatar billede alluc Nybegynder
22. juli 2008 - 17:12 #14
Nej selvfølgelig ikke ;)
Avatar billede alluc Nybegynder
22. juli 2008 - 17:17 #15
Sender du det til min mail eller hvordan gør vi? (Min mail: Flemming16 snabela hotmail dot com)
Avatar billede alluc Nybegynder
22. juli 2008 - 17:31 #16
Har lige tilføjet dig på MSN Messenger :)
Avatar billede maqhem Nybegynder
22. juli 2008 - 18:01 #17