Avatar billede tobbi Nybegynder
22. juli 2008 - 13:08 Der er 1 løsning

web.config og requestEncoding m.m.

Hejsa

har prøvet at inkludere "requestEncoding" i page directive men det giver en fejl... sitet kører asp.net 1.1 ved ik om det først understøttes i senere versioner.

derfor vil jeg gerne inkludere flg. i web.config:

<location path="/services/somepage.aspx">
  <system.web>
    <globalization requestEncoding="ISO-8859-1" responseEncoding="ISO-8859-1"  />
    </system.web>
  </location>

ovenstående tag er pladseret mellem
<configuration></configuration>
problemet er det får sitet til at gå ned... når jeg kigger i loggen står der:

Could not load all ISAPI filters for site 'Site'.  Therefore site startup aborted.

er lidt lost ;)
Avatar billede tobbi Nybegynder
22. juli 2008 - 14:14 #1
nå.. det viste sig at være stien der var forkert.

skulle være <location path="services/somepage.aspx"> uden /

mærkelig fejlbesked dog ;)