Avatar billede jop... Nybegynder
22. juli 2008 - 08:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HTML mail via php

Hej,

jeg skal have lavet et system til nyhedsmails, og har kig på dette script som kerne i det.

http://www.eksperten.dk/spm/380300

Men det kræver jo at man i forvejen har lagt en fil ind med indholdet til sin mail?

Jeg ville gerne bruge en form til at generere mit html / plain text? Jeg kan dog ikke helt overskue hvordan jeg modificerer scriptet til det?

Nogle hints?
Avatar billede jakobdo Ekspert
22. juli 2008 - 08:45 #1
Du kunne overveje at bruge phpmailer eller swiftmailer til mail delen.
Og opbygningen af html, kunne du bruge fckeditor eller tinyhtml
Avatar billede jop... Nybegynder
19. januar 2009 - 11:52 #2
Jeg har brugt ovenstående metode, men har glemt at lukke spørgsmålet.

Beklager..

Vil du svare?
Avatar billede jakobdo Ekspert
19. januar 2009 - 12:00 #3
Svar!
Kunne du evt. vise noget kode, så andre måske kan finde hjælp i det.
Avatar billede jakobdo Ekspert
20. april 2009 - 22:04 #4
Takker for point.