Jeg har en hp 1012 printer, der ikke vil det jeg vil - når jeg installerer softwaren, kører printeren udmærket, men hvis jeg derefter vil slette mine Browserspor, starter den en uendelig løkke, som kun kan afbrydes på den hårde måde. Softwaren er hentet hos HP i sidste uge og de har absolut ingen svar på problemet - jeg satser på, at det ca. vil tage en 14 dages tid at "uddybe" spørgsmålet. Er der én der har noget erfaring???
Nys hjemkommet fra ferie! En uendelig løkke,er i følge windows xp "Windows er ved at fortage en lang handling - den kan ikke afbrydes - vent venligst" - jeg har endnu ikke opplevet, at den lange handling stopper. Den hårde måde er, Afbryderen i 10 sekunder. Senere har jeg selv fundet ud af - at hvis jeg har brugt printeren, (og den lange handling starter) skal jeg afbryde Explore og starte den igen, så kan jeg afbryde på normal vis - men det er dog en træls metode og kan ikke være rigtig.
Jeg har ingen idéer umiddelbart. Men jeg mindes at HP printerinstallationer har haft en del problemer med antivirus software. Prøv at afinstallere printeren, slå dit antivirussoftware og firewall fra, og installere printeren på ny. Måske hjælper det.
Det er også altid godt at afsøge mappen C:\WINDOWS\System32\spool\PRINTERS for forliste filer. Ligger der filer her (rester af tidligere printjobs) kan de godt drille printspooleren.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.