Avatar billede torbeno Nybegynder
22. juli 2008 - 01:05 Der er 4 kommentarer

hp 1012

Jeg har en hp 1012 printer, der ikke vil det jeg vil - når jeg installerer softwaren, kører printeren udmærket, men hvis jeg derefter vil slette mine Browserspor, starter den en uendelig løkke, som kun kan afbrydes på den hårde måde. Softwaren er hentet hos HP i sidste uge og de har absolut ingen svar på problemet - jeg satser på, at det ca. vil tage en 14 dages tid at "uddybe" spørgsmålet.
Er der én der har noget erfaring???
Avatar billede ole_madsen Ekspert
22. juli 2008 - 08:46 #1
Hvad er en uendelig løkke i denne sammenhæng? - kunne du beskrive lidt nærmere hvad der sker?

(genstareter den hele tiden - printer den hele tiden blanke sider - hvad???)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
22. juli 2008 - 08:46 #2
Og hvad er "den hårde måde" (jeg kender mange :-)
Avatar billede torbeno Nybegynder
08. august 2008 - 00:34 #3
Nys hjemkommet fra ferie!
En uendelig løkke,er i følge windows xp "Windows er ved at fortage en lang handling - den kan ikke afbrydes - vent venligst" - jeg har endnu ikke opplevet, at den lange handling stopper.
Den hårde måde er, Afbryderen i 10 sekunder.
Senere har jeg selv fundet ud af - at hvis jeg har brugt printeren, (og den lange handling starter) skal jeg afbryde Explore og starte den igen, så kan jeg afbryde på normal vis - men det er dog en træls metode og kan ikke være rigtig.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
02. september 2008 - 15:28 #4
Jeg har ingen idéer umiddelbart. Men jeg mindes at HP printerinstallationer har haft en del problemer med antivirus software. Prøv at afinstallere printeren, slå dit antivirussoftware og firewall fra, og installere printeren på ny. Måske hjælper det.

Det er også altid godt at afsøge mappen C:\WINDOWS\System32\spool\PRINTERS for forliste filer. Ligger der filer her (rester af tidligere printjobs) kan de godt drille printspooleren.