Avatar billede michaelkaas Nybegynder
21. juli 2008 - 09:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Netværks printer på Remote Desktop

Hej Eksperten.

Har feks en klient hvor der er installeret en HP printer som er netværks printer, den vil jeg gerne have med over i en Remote desktop så jeg kan printe ud lokalt når jeg arbejder via VPN/Remote, meeeeen den kan ikke finde du af at connecte en netværks printer via Remote desktop..

Hvad gør jeg her?? har hørt man kunne oprette en printer på LTP1 porte og så køre noget i cmd, så det spiller som lokalt..

En eller anden venlig sjæl der lige ved hvordan jeg skal gøre dette?

M.v.h Michael
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2008 - 10:07 #1
Du skal angive, i din Forbindelse til Fjenskrivebord, at printere skal medtages.
Fanebladet: Lokale ressourser, sæt hak i printere.

Hvis printeren ikke kommer med, så er det fordi terminal serveren ikke har de rigtige drivere. Instaler en tilsvarende printer på terminal serveren (Du kan slette printeren efter instalationen, den beholder driveren).

:-)
Avatar billede michaelkaas Nybegynder
21. juli 2008 - 10:15 #2
tpo, tak for det.. må lige prøve at smide driveren ind :)

Smid et svar, så får du da point hvis det funker :)
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2008 - 09:53 #3
:-)