Avatar billede alluc Nybegynder
20. juli 2008 - 17:20 Der er 27 kommentarer

Programmering af foreningsside!

Hej Eksperter,

Jeg søger en person som kan programmere, designe en foreningsside til mig (Badminton). Der gives naturligvis betaling for fuldført opgave.

Jeg havde forestillet mig at siden skulle indeholde:
- Online Editor (Evt. tekst editor) - Gerne hvor editoren åbner i et popup vindue hvor man så kan redigere i alle siderne udfra dette vindue - Kom evt. selv med bedre forslag.
- Filhåndtering (Det skal i systemet være muligt at indsætte/uploade forskellige typer filer som PDF, billeder, tekstdokumenter, filmklip m.m. til brug på siderne og download for mine besøgende).
- Galleri
- Flerbrugerstyring af administration
- Søgefunktion
- Søgemaskineoptimeret
- Nyhedsbrevsmodul
- Printvenlige sider
- Nyhedsmodul
- Kontaktformularer
- Linksoversigt
- Login funktion (Intranet)
- Kalendermodul
- Gæstebog
- Bannermodul
- "Afstemningsmodul"

Så kom gerne med et prisoverslag samt et designudkast.

På forhånd tak.
Avatar billede Kengun Praktikant
20. juli 2008 - 17:33 #1
Har du vurderet et CMS-system? For eksempel www.php-fusion.dk (eller www.phpfusion-no.com).
Avatar billede alluc Nybegynder
20. juli 2008 - 17:36 #2
Jo men kan ikke finde udaf at få det tilpasset til mine behov ... samt jeg ønsker ikke at skulle have et grimt standard design, som ofte er med til de CMS systemer.
Men hvis du kan ændre/tilpasse sådan et CMS system, ville det være fint med mig.
Avatar billede Kengun Praktikant
20. juli 2008 - 17:49 #3
PHP-Fusion kan ændre på mange måder både layout og andet. Når du først kører en side på PHP-Fusion så vil ikke væk fra det igen :)
Avatar billede alluc Nybegynder
20. juli 2008 - 17:50 #4
Hvad skal du have for at tilpasse en sådan side for mig ?
Avatar billede alluc Nybegynder
20. juli 2008 - 18:05 #5
Hvad siger du? Er du interesseret i at påtage dig opgaven og hvad mener du det bør koste, samt hvorlang tid vil det tage at fuldføre opgaven?
Avatar billede kongfjong Nybegynder
20. juli 2008 - 19:13 #6
Skriv meget gerne til mig på martin @ martinhjort dot net :)
Avatar billede alluc Nybegynder
20. juli 2008 - 19:17 #7
Hvad vil du have jeg skal skrive til dig ? - Jeg vil egentligt bare høre hvad du vil tage for sådan en opgave, samt gerne se et designudkast? :)
Avatar billede alluc Nybegynder
20. juli 2008 - 19:33 #8
Så er der sendt en mail til dig Kongfjong
Avatar billede ph0071 Nybegynder
20. juli 2008 - 21:59 #9
Jeg er ved at lave et lignende system (også sport). Hvilken email adresse har du ?
Avatar billede mywebcreations Nybegynder
21. juli 2008 - 03:19 #10
Hej Alluc, du er også velkommen til at sende en email til tkhau@mwc.vn så skal udføre et designudkast samt et prisoverslag snarest til dig.
Avatar billede Kengun Praktikant
21. juli 2008 - 12:41 #11
Hvis det kan være af interesse så vi på www.phpfusion-no.com sette opp en PHP-Fusion side for dig for 150NOK. www.php-fuison.dk kan også gøre denne jobben for dig (se http://www.php-fusion.dk/order_install.php). Da bliver siden helt tom og du kan så lægge ind dit topbanner, nyheder, artikler, osv. Det er mange flere der bruger PHP-Fusion til Sport og klubsider, så der er meget hjælp at få.

Vet ikke om du allerede har et domene og webhotel, men det kan skaffes hos Web10 eller anden udbyder for ca. 3-400,- (11,25 pr. mnd). PHP-Fusion trenger (Basis Plus) Unix pakken (PHP og mysql database) for at kunne køre.
Avatar billede alluc Nybegynder
21. juli 2008 - 18:42 #12
I er velkomne til at sende mig en mail med prisoverslag og designudkast (Flemming16 snabela hotmail dot com)
Avatar billede alluc Nybegynder
21. juli 2008 - 18:45 #13
Det med php fusion, lyder fornuftigt - men er det muligt at få sit eget design lagt ind i systemet ? Eller skal man benytte det standard design der findes til php fusion?
Avatar billede Kengun Praktikant
21. juli 2008 - 19:17 #14
Man kan lave sit eget theme (layout), men det enkleste er måske at bruge et eksisterende theme og endre det slig man ønsker.
Avatar billede alluc Nybegynder
21. juli 2008 - 19:27 #15
Okay ... men kan du evt. komme med et designudkast også?
Avatar billede alluc Nybegynder
21. juli 2008 - 21:26 #16
Ph0071 og mywebcreations i er velkommen til at smide en mail til mig.
Avatar billede alluc Nybegynder
21. juli 2008 - 21:29 #17
Vil gerne høre hvad i vil tage for en sådan opgave ? Skriv gerne begrundelse sammen med.
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2008 - 18:41 #18
Hej alluc!

Har du en mail jeg kan skrive til? Skriv evt. på caspar@onlajn.dk
Avatar billede madsovich Nybegynder
05. august 2008 - 11:47 #19
Hej Alluc.
Vi vil nok tage omkring 6-8000 kr. for alt det du har skrevet. Se grafik eksempler på http://www.ljungstrom.dk/.
Interresseret eller har spørgsmål så kontakt Mini_Mads7 [Snabela] msn.com

Prisen kan nok godt diskuteres. :)
Avatar billede Kengun Praktikant
05. august 2008 - 12:05 #20
Så er det godt at vide at PHP-Fusion er OpenSource og GRATIS at bruge ;)
Avatar billede alluc Nybegynder
21. august 2008 - 12:27 #21
Jeg skulle gerne bruge et pris- og tidsoverslag på sådan et projekt - kan i komme med nogle forslag her på exp.dk - Det må gerne være et php fusion osv. det skal bare kunne tilpasses.

På forhånd tak.
Avatar billede alluc Nybegynder
21. august 2008 - 12:28 #22
madsovisch kan du evt. prøve at lave et design udkast?
Avatar billede alluc Nybegynder
21. august 2008 - 14:10 #23
kongfjong og rapsac i må også gerne komme med pris- & tidsoverslag, samt et designudkast.
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2008 - 14:23 #24
Hej alluc.

Jeg er netop startet på skolebænken igen og har indgået samarbejdsaftale med et firma så jeg rtækker tilbuddet tilbage :-)

Held og lykke med det
Avatar billede madsovich Nybegynder
21. august 2008 - 14:37 #25
Hej alluc.
Vi kan stort set lave alt i grafikken, så mener ikke det er nødvendigt og give dig et udslag. Men det vil helt klart blive noget simpelt og moderne. Hvor brugerne på ingen måde kan fare vild. :)
Avatar billede alluc Nybegynder
21. august 2008 - 17:16 #26
Okay .. det lyder godt madsovich, men er det sådan at du måske kunne lave en specifikation med omkring hvad du havde regnet med og i hvilket omfang funktionerne skulle fungere til mig.. og med en mere konkret færdig pris og leveringstidspunkt? - Så kan vi evt. lave en form for en kontrakt?
Avatar billede madsovich Nybegynder
21. august 2008 - 17:23 #27
Altså... Vi vil jo lave alt det du har skrevet. Samtidig vil vi selvfølgelig lave et unikt design til dig. :-)
Leveringstiden er jeg ikke 100% sikker på. Men min programmør kommer hjem om fra efterskole om 1 uges tid. Så der vi han gå igang. Alt det du har skrevet vil han nok kunne lave på 1-2 weekender. Så alt i alt vil leveringstiden ca. være 2 uger. :-)
Håber ikke det er for lang tid.
Prisen vil ligge på 7000,-.

Mvh,
Mads Kjærgaard.