Avatar billede muffer Nybegynder
20. juli 2008 - 10:32 Der er 5 kommentarer

- Indretnings program.

Hej Eksperter.

Jeg ved ikke lige helt hvilken type program jeg leder efter så min forespørgsel bliver her.!

Jeg leder efter et program som kan lave plantegninger til huse. Jeg skal lave en hjemmeside for en bygherre. Og det er lidt besværligt at lave plantegning i div. tegneprogrammer. Så håber i kan hjælpe med at finde et.

Mvh.

Jesper
Avatar billede vejmand Juniormester
20. juli 2008 - 10:54 #1
Ved ikke om dette kan bruges, jeg har ikke selv prøvet: http://www.pcworld.dk/download/77/1460
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. juli 2008 - 14:07 #2
måske kan du bruge google sketchup

http://sketchup.google.com/
Avatar billede vejmand Juniormester
20. juli 2008 - 16:00 #3
bufferzone >> He he, dur mit link ikke?
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. juli 2008 - 16:33 #4
viste ikke at det var den du linkede til, der findes masser af små programmer der kan dette
Avatar billede muffer Nybegynder
20. juli 2008 - 22:45 #5
Det er alt for kompliceret. Skal kun bruge det til at lave en plantegning af boliger. Det skal blot være med mulighed for at indsætter vinduer, døre og væge. Med mål.

Mvh.

Jesper