Avatar billede lassekristensen Nybegynder
22. juni 2001 - 19:29 Der er 23 kommentarer

Sidevurdering

Hej . Jeg er i VILD frustrering..
Jeg har designet en hjemmeside(alljunk).
Jeg bliver ved med at ændre på dens udseende og så er det at jeg har brug for jer. Hvorfor en af designsne synes i er den bedste? De ligger på hver sin url: Den første http://www.alljunk.hjem.netact.dk/ og den anden:... http://www.friserverplads.dk/alljunk/
p.s. hvad synes i om mit logo nederst? Jeg har selv håndtegnet det... ;-)

Mvh Lasse
Avatar billede plexx Nybegynder
22. juni 2001 - 19:38 #1
Flere point!

-Plexx
Avatar billede okay Nybegynder
22. juni 2001 - 19:40 #2
I tænker kun ¨på POINT !!
Avatar billede francke Nybegynder
22. juni 2001 - 19:41 #3
Filmene er ikke sat til???
Avatar billede okay Nybegynder
22. juni 2001 - 19:44 #4
http://www.friserverplads.dk/alljunk/
----->
1. Prøve hvad med et andet bg billed, da mørke brun farve og blå passer ik sammen..

2. Der er ret mange ting på siden end de 4 billedet.

3. Prøve at hente nogen reklamere ind på siden !

4. Siden er DØD, prøve at lægge nogen ting der bevægere sig !!

http://www.alljunk.hjem.netact.dk/
------>
1. Prøve at få fat i farver der passer sammen !!

2. Og få dig en overskrift til siden !!

3. Prøve at lave en topliste hvor folk kan give point for et eller andet video klip...

4. Siden skal være pæn, den er ALT for meget rodet !!

det var min menning :o)
Avatar billede xzxzx Nybegynder
22. juni 2001 - 19:45 #5
Du burder buster\'s den bagrundsfrave på den første var ved at rive øjene ud af mig :-), altså den er ALT for skarp!

Men ellers syntes jeg den første er bedst!

Okey >>Det kunne jo være fordi at det er det eksperten det går ud på :-)?

Mvh - Casper S
www.enter-s.dk
Avatar billede okay Nybegynder
22. juni 2001 - 19:48 #6
Xzxzx > går det ud på at samle point *lol* det har jeg aldrig tænkt mig at gøre..da den første har 60000 point og jeg har kun 300, så vil det tage mig mere end 2 måned !! :(
Avatar billede kartolux Nybegynder
22. juni 2001 - 19:50 #7
Den blå baggrundsfarve er for skarp. Ellers flot  :0)
Avatar billede lassekristensen Nybegynder
22. juni 2001 - 19:54 #8
Hvorfor en synes i er den bedste side?
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. juni 2001 - 19:56 #9
http://www.alljunk.hjem.netact.dk/
  Ikke rigtig noget design. bare en masse links der står på samme side.
  menuen virker ikke i NS6.
  unødvendig java-applet OG flash(eller er det shockwave) plugin gør siden langsom.

http://www.friserverplads.dk/alljunk/
  pænt lagt ud.
  sidens emne præsenteres hurtigt, så de der ikke er til det (såsom mig) kan gå et andet sted hen.
  ikke nogen hitek-gimmicks der gør den utilgængelig eller langsom. (men så desværre også noget kedelig).
  denne meny vorker heller ikke (stadig NS6)
  meget smal og ensom i et stort vindue.

mvh JakobA
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. juni 2001 - 20:00 #10
logoet:
  god \"kinesisk\" effekt.
  men lovlig svært at læse.
Avatar billede lassekristensen Nybegynder
22. juni 2001 - 20:00 #11
Okay.
Er der nogen der evt. kunne hurtigt selv prøve at designe lidt videre eller lave noget om, så ville jeg blive rigtigt glad ;-)
Mvh Lasse
Avatar billede okay Nybegynder
22. juni 2001 - 20:01 #12
det må meget gerne være af dem som har svaret :o)
Avatar billede lassekristensen Nybegynder
22. juni 2001 - 20:01 #13
Havd synes i om logoet?
Avatar billede lassekristensen Nybegynder
22. juni 2001 - 20:03 #14
Vil i ikke prøve at designe lidt om på tingene?
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. juni 2001 - 20:08 #15
nej. jeg gider ikke designe din side for dig.
Avatar billede lassekristensen Nybegynder
22. juni 2001 - 20:34 #16
Hvad synes i om min side? Altså jer der ikke har svaret?
Avatar billede lassekristensen Nybegynder
22. juni 2001 - 20:39 #17
Hallo?
Avatar billede agony Nybegynder
23. juni 2001 - 01:24 #18
under at skulle træde nogen over tæerne men begge design er frastødende, men det er måske også det de skal være bedst til ??
Avatar billede rezire Nybegynder
23. juni 2001 - 18:30 #19
hmm kan helt klart bedst lide den med den blå barggrundsfarve. Den hvide barggrund står af helveds til sammen med den der blå farve. Fjern dog det kamera. Der da  for klamt. jeg så på den og tænkte her kan man henet midifiler og klamme ringetoner til sin mobil. Ikke fordi at et video kamera har så meget med det at gøre men det matchede ligesom den stil. anyway adr det er klamt.

6@13
Avatar billede lawyer Nybegynder
24. juni 2001 - 09:39 #20
Du har et lille problem med at sætte farver sammen. Hvis du tager McDonalds så bruger de rød og gul for at det skulle være umuligt at undgå at se dem. Det er ikke det du skal åbne. Du skal sørge for at folk kan læse på din side uden at klemme øjnene sammen. Brug :

http://www.html.dk/artikler/00021/

i sin opbygning synes jeg :

http://www.alljunk.hjem.netact.dk/

er bedst. Lav menuen lidt mere indbydende.
Avatar billede lassekristensen Nybegynder
24. juni 2001 - 19:57 #21
Hvad synes i om min side nu? Jeg har lavet lidt om på tingene med farver.. Hilsen Lasse

http://www.friserverplads.dk/alljunk
Avatar billede lawyer Nybegynder
24. juni 2001 - 20:22 #22
Hvis du har valgt farven rød, så er den der næsten. De passer ikke helt sammen men tæt på. Men hvis du synes det er perfekt nu, så lad det være, men jeg ville personligt gøre farverne lidt varmere :-)
Avatar billede rezire Nybegynder
25. juni 2001 - 21:46 #23
Nu er det blevet meget bedre. men stadigvæk synes jeg godt du kunne skrue lidt ned for farverne. De matcher hinanden meget godt. Men er stadig meget stærke. Lidt ligesom på børneværelser. Designet er stadig meget enkelt. Men okay

8@13