Avatar billede mjuk Nybegynder
19. juli 2008 - 16:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

VPN til hjemmeserver

Jeg vil høre om det er muligt at lave en VPN fra en alm. computer til en hjemmeserver der begge kører på samme hjemmenetværk. Jeg har selv sat serveren op og den kører xp.

På den måde kan computeren jo bare stå med strøm- og internetstik og så kan jeg styrer den fra en anden computer.

/Mjuk
Avatar billede super-mann Juniormester
19. juli 2008 - 16:16 #1
Hej Mjuk

Det kan du sagtens.. Jeg gør det selv via mit netværk. Du skal bare starte programmet op på din hjemmeserver og så kalde den op, via dens IP fra den anden pc (altså den IP den har i netværket). Så burde det virke.
Avatar billede super-mann Juniormester
19. juli 2008 - 16:18 #2
Avatar billede mjuk Nybegynder
19. juli 2008 - 18:56 #3
perfekt svar :) det funger
Avatar billede super-mann Juniormester
19. juli 2008 - 19:48 #4
Godt det virker og tak for point :-) God weekend...
Avatar billede riversen Nybegynder
20. juli 2008 - 07:37 #5
bare til info... det har INTET med VPN at gøre.