Avatar billede janbechnielsen Nybegynder
19. juli 2008 - 10:35 Der er 3 kommentarer

Vista 64 bit og Canon 350 D

Vista 64 bit. Canon Eos350D Ødelagte billeder,
Avatar billede hojben Novice
19. juli 2008 - 10:44 #1
ehmm hva er problemet lige? Ovenstående gir ik meget mening..
Avatar billede janbechnielsen Nybegynder
19. juli 2008 - 10:47 #2
Min gl.pc med xp blev for langsom og derfor blev der investeret i ny pc, med Vista 64 bit.
Første problem, blev løst, da Vista ike kunne genkende Canon. Opsætningen i kameraet blev ændret til print i stedet for kabel. Billeder kom ind i pcen og alt var godt. På et tidspunkt, begyndte mine billeder, at blive misfarvede, med tre forskellige farve, altså ødelagte. Jeg har selvfølgelig en extern hd, så jeg har backup. Men når de billeder bliver åbent, går de også i stykker. Vista forslå, at jeg skal installere et RAW program, men det forsvinder, trods gentagene forsøg for, at ligge programmet ind. Når jeg ligger billederne ind på min gl. pc er det okay. Altså kameraet fejler ikke noget. Jeg har Canons programmer og de har fået lavet en opdatering, så billederne kommer ind i deres programmer automatisk. Det ændret bare ikke ved de ødelagte billeder. De billeder som en gang er ødelagte, bliver ikke okay, når de åbnes i xp.
Håber nogen kan hjælpe, da Canon ikke kan.
MvH
Jan
Avatar billede janbechnielsen Nybegynder
19. juli 2008 - 10:48 #3
Er helt ny på side, sorry. :-)