Avatar billede cpetersen Nybegynder
18. juli 2008 - 22:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

WiFi signal meter

Hvordan får jeg et "trappe" lignende wifi symbol nede i taskbar'en i højre hjørne, altså et der erstatter de 2 små skærme med globen?
Avatar billede reinelt Nybegynder
19. juli 2008 - 19:57 #1
hvilket styresystem bruger du? hvilket trådløst system bruger du
jeg kan få trapperne i linu ubuntu, i xp er det skærmen med tre buer til højre.
det må være i forbindelse med installationen af det trådløse system dette ikon dannes.
Avatar billede cpetersen Nybegynder
20. juli 2008 - 14:58 #2
Jeg bruger Vista, hvilket også fremgår af kategorien. Jeg kender godt det fra Ubuntu, det er præcis sådan et jeg er ude efter..
Se også det lille billede lidt nede på dette link:
http://www.amoswong.com/how-to-install-gmail-notifier-for-microsoft-windows-vista.html

Det er det ikon lige til højre for AVG ikonet..
Avatar billede reinelt Nybegynder
21. juli 2008 - 09:22 #3
http://www.pcworld.dk/art/9947?page=1 fandt jeg på nettet prøv at se om du kan finde noget der. jeg søgte på ikoner+download+wifi
Avatar billede cpetersen Nybegynder
11. juni 2010 - 11:20 #4
Lukkes