Avatar billede goofy-15 Nybegynder
18. juli 2008 - 17:06 Der er 2 kommentarer

Sandberg 8p switch

Hey folkens ..
Jeg plejer at have godt styr på alt med computer, men jeg har den 8 ports sandberg switch
Og alle andre end mig virker i alle portene, men min computer får kun netværksforbindelse i port 6 af en eller anden grund . og har prøvet 5 forskellige netkabler og genindstalleret netkortet utallige gange . Og har virket i alle portene tidligere .
Så er rigtig taknemmelig hvis der er nogen der har en idé om hva den ka være
Specs:
Intel Q6600
Gigabyte GA-RP35-DS3
2gb crucial pc5300
Avatar billede fedora Nybegynder
18. juli 2008 - 23:40 #1
Har du hentet den nyeste driver til dit netkort?
Avatar billede goofy-15 Nybegynder
19. juli 2008 - 17:39 #2
ja da .. har rodet med computer siden jeg var 9 år men har aldrig set noget lignende (er 20 år)