Avatar billede torpmikkelsen Juniormester
18. juli 2008 - 13:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Stopur i VBscript

Hej

Jeg har brug for at finde et stopup i VBscript. Jeg kan finde en masse i Javascript, som fx. denne: http://proft.50megs.com/stopwatch.html

Men jeg har brug for at det er programmeret VBscript.

Kan nogen forklare hvordan jeg kan laver det, eller evt. sende et link til et eksempel?

1000 TAK!
Avatar billede torpmikkelsen Juniormester
18. juli 2008 - 14:26 #1
Er der evt. mulighed for at have selve stopuret som Javascript, men derefter at trække selve tidskoden ind i VBscript delen. Kan man fx. trække værdien fra FORM feltet?

Nogle idéer til hvordan?
Avatar billede torpmikkelsen Juniormester
18. juli 2008 - 15:00 #2
Jeg har fået det til at virke som jeg beskrev før, med getElementById()