Avatar billede playpoint Nybegynder
17. juli 2008 - 22:40 Der er 9 kommentarer

Søger programmør til jobannoncerings system

Hej. Vi har et større diskoteks firma, og på vores hjemmeside gør vi brug at PHP-Fusion, som er meget enkelt. Vi søger en til at kunne lave en side med aktuelle diskojobs, sådan at en DJ kan logge ind, se info en festen, og så tage påtage sig jobbet.

Så meld tilbage med hvad i kan.
Er det brugbart, så må vi finde en pris på det.

Håber ikke jeg overskrider lovene her på sitet. med hensyn til annoncering af programmør.

// Jonas
Avatar billede kongfjong Nybegynder
17. juli 2008 - 22:42 #1
Kontakt mig på martin at martinhjort dot net :)
Avatar billede kongfjong Nybegynder
17. juli 2008 - 22:48 #2
Skal siden forsat være bygget op i PHP fusion, eller er det hele siden der skal laves om?
Avatar billede playpoint Nybegynder
18. juli 2008 - 13:47 #3
Siden må meget gerne fortsætte i PHP fusion, så man stadig kan ændre på siden online,

//Jonas
Avatar billede kongfjong Nybegynder
18. juli 2008 - 15:33 #4
Okay, skriv gerne til mig på min mail adresse:)
Avatar billede kongfjong Nybegynder
18. juli 2008 - 15:36 #5
Eller giv mig din mail adresse;)
Avatar billede playpoint Nybegynder
18. juli 2008 - 20:39 #6
jonas @ play-point.dk
Avatar billede webco_dk Nybegynder
18. juli 2008 - 21:07 #7
Hej jeg har sendt dig en mail
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2008 - 18:36 #8
Skriv til MAIL caspar@onlajn.dk eller add selvsamme på MSN
Avatar billede shemsiu Nybegynder
03. august 2008 - 21:20 #9
vigan07@hotmail.com jeg er villig til, at lave en anden side en PHP-Fusion, hvor man kan en hel del mere, og som vil passe MEGET bedre til diskotek end Php-fusion.
Fordi hvis I har en diskotek, hvor fedt er det så, at have noget downloaded på sin hjemmeside, der ellers skal vise hvordan diskoteket er?

Jeg kan tilbyde dig det helt perfekte, for den perfekte pris.

Kontakt mig på
vigan07@hotmail.com
vigan07(a)hotmail.com