Avatar billede frederikshavn Nybegynder
16. juli 2008 - 23:49 Der er 2 kommentarer

cannon eos 400d problem i xp64

Hey jeg kører med xp x64 sp2,og har et cannon eos 400d,men når jeg tilslutter min pc,med medfølgende usb kabel,kommer der godt nok den besked,at der er fundet nyt hardware,og hardwaren er installeret og klar til brug,og så sker der ikke mere,den står også i enhedshåndtering,og der er ikke noget gult spørgsmålstegn eller noget,og kan ikke se kameraet nogen steder i windows,da jeg kørte xp pro sp2 32bit,startede windows billed of fax viser op,og guiden til overførelse af billeder,og det gør det ikke nu, hvad gør jeg for at,kunne bruge det
Avatar billede ebea Ekspert
17. juli 2008 - 10:41 #1
Har du hentet Software opdatering til din Windows x64, fra Canon. Det kunne jo være problemet. Der ligger opdateringer på deres hjemmeside, til X64.
Avatar billede frederikshavn Nybegynder
03. august 2008 - 15:18 #2
har løst det smid et svar