Avatar billede keniel Nybegynder
16. juli 2008 - 22:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

XP / F-Secure - konstant restart

Jeg installerede F-secure på min kones PC. Den blev re-startet og alt vel. MEN, efter slukning og ny opstart, kommer pc'en så langt at windows er startet op (windows opstartsmusik) og derefter prøver at loade de andre programmer f.eks. F-secure, slukker maskinen og starter derefter op igen.
Jeg har prøvet at starte i sikker tilstand, men det vil windows ikke.
Har nogen en løsning? :-(
16. juli 2008 - 22:50 #1
"...Jeg har prøvet at starte i sikker tilstand, men det vil windows ikke..." - ikke forstået ?
Avatar billede keniel Nybegynder
16. juli 2008 - 23:30 #2
F8 - fejlsikker opstart
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2008 - 08:20 #3
om det hjælper dig i din nuværende situation ved jeg faktisk ikke men lav en rednings cd på en anden pc og boot op på den.

f.eks denne her              ubcd

http://www.ultimatebootcd.com/download.html

m.v.h
17. juli 2008 - 08:41 #4
"...men det vil windows ikke..." ???
Avatar billede epep Nybegynder
17. juli 2008 - 20:10 #5
Afinstaller F-Secure, brug derefter programmet Regsupreme til at rense for rester af F-Secure: http://www.macecraft.com/downloads/ det er gratis og kan bruges i 30 dage. Genstart og geninstaller så F-Decure igen.
Avatar billede keniel Nybegynder
18. juli 2008 - 10:57 #6
Problemet er, at jeg overhovedet ikke kan starte maskinen helt op, og derfor ikke kan kan af-installere noget som helst. Jeg får ikonerne på skrivebordet, og derefter - restart. Samme sted i opstarten, restart.
treatmenice - er ubcd et program som kan hjælpe opstarten, eller reparere det?
Jeg vil i alle fald prøve det.
Avatar billede keniel Nybegynder
18. juli 2008 - 15:04 #7
Jeg prøvede ubcd, med det hjalp ikke helt som jeg forventede, men jeg fik maskinen så langt, at jeg kunne køre andre programmer, og derefter fik PC'en at køre perfekt igen.

Alle point til treatmenice