Avatar billede crola Nybegynder
16. juli 2008 - 22:04 Der er 5 kommentarer

booter uden at starte skærmen

hejsa jeg har et problem med min pc når jeg tænder den viser skærmen intet billede ud fra lydene tror jeg den ellers booter normal (hardiskene summer osv.) jeg har prøvet og køre med minimal hardware i maskinen uden held jeg har prøvet med et andet grafik kort jeg har chekket alle stik og prøvet med en anden skærm jeg tænkt lidt på om det var min agp port der gået men køleren på grafik kortet køre fint
16. juli 2008 - 22:45 #1
... specificationer ???
16. juli 2008 - 22:45 #2
Velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.dk/
Avatar billede crola Nybegynder
17. juli 2008 - 08:16 #3
soltek sl-86spe mother board inetel pentuim 4 2.66 gzh processor gfx kan jeg ikke huske men det er et geforce håber det er nok :-) og jeg har prøvet med et ati kort og et tnt2 i stedet men med samme resultat... håber det er svar nok hvis det er det du mener med specificationer
Avatar billede stampe Nybegynder
18. juli 2008 - 18:49 #4
Med lydene, mener du så den bipper når den starter op, som efter en veludført POST sekvens, eller er det kun harddiskene du kan høre snurre?
Har du mulighed for at skifte din processor/PSU/Motherboard og se om fejlen er ved en af de komponenter?

Sidder selv med samme problem, og har en mistanke om det er mit motherboard der er stået af
Avatar billede crola Nybegynder
18. juli 2008 - 20:48 #5
muligvis kan jeg låne noget og prøve med :D men den bibber ikke... men mener jeg heller ikke den plejer (har ingen pc speaker)men hardiskene både spinner op og falder lidt til ro igen