Avatar billede mandenafguld Praktikant
16. juli 2008 - 21:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Reinstallation af Windows XP på HP nx6310 maskine

Hej Alle

Jeg har for et par år siden købt en HP nx6310 - en maskine der kom med Win XP, men uden installations CD.

Maskinen trænger nu til at blive renset, men efter at have rodet med HP's recovery modul er jeg kommet til kort og vil derfor høre om I har noget bud på hvordan man gør det.

Man kan lave en recovery CD - der fylder 13 cd'er, så jeg går ikke ud fra at det er den rigtige løsning.

Jeg har lavet back up, så jeg skal bare have formateret det hele og starte med en frisk HD.
Avatar billede Fido-dk Juniormester
17. juli 2008 - 13:20 #2
Hvis alt går galt kan man ringe til HP og bestille nogle cd'er, men de koster vist 200,- eller deromkring...

så får du nogle restore cd'er/dvd'er, den kommer til at se ud som da du købte den.

/Fido-dk
Avatar billede mandenafguld Praktikant
17. juli 2008 - 20:28 #3
Tak for begge svar, jeg kunne ikke finde noget om reformatting i alt det gejl der ligger på recovery partitionen, men linket forklarer det ganske fint. Oisgaard vil du ikke droppe et svar så du kan få dine point?
Avatar billede osigaard Nybegynder
17. juli 2008 - 20:43 #4
:-) det er her :-)