Avatar billede kanusti Novice
16. juli 2008 - 12:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Køb af bærbar omkring 5.000?

Hej

Jeg leder pt. efter en bærbar til min kammerart.

Prisniveau omkring 5.000,-

Forventning til maskinen:

- Surfing
- Kigge ferie billeder
- Spille Counter strike (singel player halløj ikke på nettet)
- Spille de gamle Battlefield 1 spil

Så ikke de vilde krav, men dog et krav at den kan klare ovenstående uden at være presset eller "hakke" i spillene.

Jeg har selv 3x Dell (2 XPS gaming og 1 1520 Inspirion fra i år).

Jeg har kig på en inspirion 17xx til ham (den første fra venstre)
http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/inspnnb_1720?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs

Men vil lige høre jer andre herinde om I har et bedre forslag?

Jeg ønsker ikke den billigeste listet fra edbpriser.dk, men vil høre om der er nogen der SELV har erfaring med et mærke/virksomhed der pt. har en god maskine i den her prisgruppe.

På forhånd takker
Avatar billede kanusti Novice
16. juli 2008 - 14:02 #1
Slet ingen? :)
Avatar billede nielle Nybegynder
17. juli 2008 - 07:53 #2
Vil foreslå at du flytter spørgsmålet til en mere relevant kategori:

http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/PC/

(så kan det være at det er de rette personer der ser det)
Avatar billede kanusti Novice
25. juli 2008 - 11:57 #3
lukket fandt selv en løsning