Avatar billede chrishede Nybegynder
16. juli 2008 - 10:57 Der er 3 kommentarer

Browseren overskred tidsgrænsen, samt java install problemer

Har netop købt mig en ny hdd og installeret windows xp, maskinen køre rigtig godt osv.

Problemet er at jeg ikke kan besøge div. hjemmesider som feks www.mega.meet.dk www.rejseplanen.dk og en lang række andre.Jeg får blot beskeden (Browseren overskred tidsgrænsen)

Andet problem er at jeg ikke kan installere java, jeg får error code 1606, dvs den stopper halvt inde i installationen.

Hvad kan der være galt?
Avatar billede reinelt Nybegynder
17. juli 2008 - 17:56 #1
jeg prøvede med mega meet og min browser explorer 7,0 ville ikke vise hjemmesiden.
hvorimode rejseplanen var o.k. kan du give mig den hjemmeside hvor du forsøger at
installerer java? har du fuld opdateret din xp incl. sp 3?? er mega meet en kødindkøbssted.??
Avatar billede chrishede Nybegynder
17. juli 2008 - 18:30 #2
He he nej det er en bilside, jeg tror bundkortet i min PC´er er stået af, for den blev mereog mere underlig og kunne til sidst ikke starte op.
Avatar billede reinelt Nybegynder
18. juli 2008 - 13:04 #3
det lyder som om at enten ram ,eller harddisk eller som du selv nævner
er stået af. prøv at tage et ramset ud ad gangen, hvis det kan lade sig gøre,
kan du hører om harddisken kører??