Avatar billede mydream Nybegynder
16. juli 2008 - 10:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Feed virker ikke

Hvad er der galt med dette xml dokument? Det bliver ikke vist rigtigt, når jeg henter det ind i en browser:

<?xml version='1.0' encoding='iso-8859-1' ?>
<rss version='2.0'>
<channel>
    <item>
        <Navn>Bornholm</Navn>
        <Kategori>Område</Kategori>
    </item>
    <item>
        <Navn>Blokhus</Navn>
        <Kategori>Feriecenter</Kategori>
</item>
</channel>
</rss>
Avatar billede pidgeot Nybegynder
16. juli 2008 - 11:14 #1
Du mangler en del info om hvad dit feed egentlig er - du har ingen af de påkrævede "channel"-elementer (title, link, description). Samtidigt bruger du tags inde i dine items som ikke findes i RSS, så den er da helt gal.

Læs http://feedvalidator.org/docs/rss2.html for at se hvad der må (og hvad der skal) være i sådan et feed. Når du har gjort det, og mener at have tilpasset det korrekt, så brug validatoren på http://feedvalidator.org til at sikre at du ikke mangler noget.
Avatar billede mydream Nybegynder
16. juli 2008 - 12:37 #2
Perfekt. tak for det. Vil du lægge et svar?
Avatar billede pidgeot Nybegynder
16. juli 2008 - 12:39 #3
Værsgo :)