Avatar billede junold Nybegynder
16. juli 2008 - 09:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Convertering af VB til C#

Jeg har lavet en side i MS Visual web dev. 2008 (den gratis ver.)

Jeg satte den til VB da jeg oprettede projektet, men vil hellere udvikle det i C#.

Kan man konvertere til C# nu?

Det skal lige siges, at jeg ikke har lavet noget særlig programmering i VB, det eneste der er, er en menu jeg har lavet (ved hjælp af sitemap)
Avatar billede keenkbh Nybegynder
16. juli 2008 - 09:19 #1
Der findes flere forskellige convertere, som kan oversætte din VB.NET kode til C#.

F.eks. http://labs.developerfusion.co.uk/convert/vb-to-csharp.aspx

Jeg mener ikke der er en sådan funktion indbygget i Visual Studio.

Du skal nok oprette et C#-projekt og så "starte forfra" der.
Avatar billede junold Nybegynder
16. juli 2008 - 09:49 #2
Ok, det prøver jeg! Tak for hjælpen. :)
Avatar billede keenkbh Nybegynder
16. juli 2008 - 17:25 #3
Velbekommen.