Avatar billede wikings Nybegynder
22. juni 2001 - 16:32 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Speedstream 2601, Age of Empire II

2 Computere over internet, begge med 2601 Ruoter, DirectX 8, Opgraderet AOE 2, Vi har prøvet alle opsætninger i routeren som vi kan læse os frem til.
Åbne porte, TCP og UDP, Hostmapping NAT, Det eneste vi mangler er foruden alle de åbne porte at køre med Åben opsætning, men det prøver vi senere.
Er der nogen der har spillet AOE over en Speedstream 2601, så vil vi meget gerne have en udførlig forklaring, Man ender jo med at blive helt gråhåret!!
Skynd jer nu!!!!!!! ;o)
Åh ja!! De kører begge 192.168.1.2, sååååå!
Avatar billede lassebm Nybegynder
22. juni 2001 - 16:45 #1
brug åben opsætning. Efter hvad jeg kan læse mig frem til så lukker man for muligheden for den slags trafik med lukket basis opsætning...
Avatar billede wikings Nybegynder
22. juni 2001 - 16:47 #2
Ok! Hvis det virker er de 300 dine, Jeg prøver i aften, når den anden er Online!! ;o)
Avatar billede makse Nybegynder
22. juni 2001 - 16:47 #3
Avatar billede lassebm Nybegynder
22. juni 2001 - 16:48 #4
okey..
Avatar billede wikings Nybegynder
22. juni 2001 - 16:49 #5
Har været der,, prøvet det,,, og det virker stadig ikke!! ;o)
Avatar billede makse Nybegynder
22. juni 2001 - 16:53 #6
Avatar billede wikings Nybegynder
22. juni 2001 - 16:57 #7
Yep!! Jeg tror ikke at der er et sted på Microsoft Vi ikke har været!!! ;o)
Avatar billede wikings Nybegynder
22. juni 2001 - 17:15 #8
Men det undrer mig, er der virkelig ikke andre DirectX spil der har problemer?
Jeg håber at \"ÅBEN\" opsætning løser problemet, men man er sgu\' ikke særlig glad for at ha\' den stående åben. Jeg har kun 2 PC\'ere på netværk, men min makker har en del flere.
Avatar billede rickypriv Nybegynder
22. juni 2001 - 19:38 #9
var lige inde og se hjemmesiden, da jeg har samme prob. Men wudden er det lige at du konfigurerer de porte på Routeren? :)
Avatar billede wikings Nybegynder
22. juni 2001 - 20:15 #10
Det første link fra >makse< viser hvordan du sætter, portene. Så skal den PC\'en tvinges til at 192.168.1.2 læs her:

>>>>
Det er kun 192.168.1.2 der bliver brugt til \"Specielle Internet Applikationer\"
For at få routeren til at tildele den ønskede IP til den ønskede maskine, skal man gå ind under \"LAN\" og ændre start ip adressen til 192.168.1.2.
Under \"Adgangskontrol\" -> \"Tildel adgangsgrupper\" i MAC adresse (adapter adresse) sætter man den MAC adresse man har fundet via winipcfg (Start
menu -> kør/run -> her skrives winipcfg). I reserveret IP adresse sætter man den IP der skal høre til den computer med den fundne MAC adresse.
>>>>>
Har du yderligere spørgsmål, så er der hjælp at hente på http://www.turbine.dk/2106
Ellers bare spørg. Åh, Ja,,,, DEN SKAL STÅ I ÅBEN, den virker nu

Makse---- Send lige et svar, for de gode intentioner,, man kan jo ikke spise de point\'s
Avatar billede makse Nybegynder
22. juni 2001 - 20:18 #11
Tak for det. 5-15 point er vel rimeligt for de links  :)
Avatar billede wikings Nybegynder
22. juni 2001 - 20:22 #12
Som sagt,,, Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal bruge dem til, havde man så bare kunne købe en pizza for dem.
Takker for hjælpen,,, Jeg er nu en glad pc bruger igen!! ;o)))))))