Avatar billede silverline Nybegynder
15. juli 2008 - 16:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på vores trådløst netværk (med billede)

Hey Eksperten...

Har fået et irriterende problem. Efter at jeg har afinstalleret mit trådløse netværækskort, og installeret det igen. Vil den ikke logge på det trådløst netværk. Den finder fint nok, vores router, men efter jeg har skrevet vores "netværks kode" kommer den med følgende besked :
http://www.coot.dk/download/d-link.JPG

Hvor kan jeg ændre, så jeg kan få lov til at logge på igen ??
Avatar billede silverline Nybegynder
15. juli 2008 - 21:15 #1
Har selv fundet ud af det :-)
Avatar billede osigaard Nybegynder
15. juli 2008 - 21:16 #2
"Netværksforbindelser">"Trådløse netkort">"Egenskaber">"Fanebladet Trådløse netværk">"Foretrukne netværk" Marker jeres Netværk, tryk på knappen "Egenskaber"
"Netværksgodkendelse": vælg WPA-PSK eller WPA2-PSK
"Datakryptering": Vælg TKIP eller AES
"Netværksnøgle": Indtast nøglen præcist som den er indtastet på Routeren
"Bekræft netværksnøgle": Bekræft nøglen, som du lige har tastet i feltet "Netværksnøgle" og tryk OK
Avatar billede silverline Nybegynder
15. juli 2008 - 22:49 #3
mange tak for hjælpen. Det er skrevet bag øret