Avatar billede fuke Nybegynder
14. juli 2008 - 23:22 Der er 8 kommentarer

Video uden brug af ASP eller PHP

Hej folkens.

Nu er det sådan at jeg er webmaster for et scooter team.
På siden står der en masse info om medlemmernes scootere osv.

Jeg kunne godt tænke mig, hvis vi kunne få lagt nogen film med scooterne. Gerne uden at skulle vide en masse om PHP eller ASP, hvis det ellers kan lade sig gøre.

Så hvis der er nogen der kender et sted hvor der er en guide eller script så vi kan lagt nogen film ind, så ville det være dejligt hvis i ville dele jeres viden med mig :)

På forhånd tak.
Avatar billede olebole Juniormester
15. juli 2008 - 00:02 #1
<ole>

Den allernemmeste løsning er vel at uploade videoerne til YouTube - og så bruge deres player på jeres side  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede fuke Nybegynder
15. juli 2008 - 12:16 #2
Det er rigtigt ja, men det ville være federe hvis vi kunne have en windows media player afpsiller til at afspille filmene :)
Avatar billede olebole Juniormester
15. juli 2008 - 13:01 #3
Hvorfor det?
Avatar billede w13 Novice
15. juli 2008 - 13:53 #4
Fuke>> En WMP-afspiller kommer nok ikke til at køre særlig godt i andre browsere end IE, og derfor heller ikke på Mac o.lign. =)
Avatar billede fuke Nybegynder
15. juli 2008 - 14:08 #5
Du har fat i noget der w13..

Så må vi squ bare bruge en youtube player :)
Avatar billede olebole Juniormester
15. juli 2008 - 14:16 #6
Præcis  ;o)

Du kan naturligvis også selv lave en player i Flash og konvertere videoerne til .flv. Jeg fik dog umiddelbart indtryk af, du ikke er helt stiv i koderne - og så er YouTube løsningen absolut til at have med at gøre  =)
Avatar billede fuke Nybegynder
15. juli 2008 - 20:44 #7
Okay, og flash har overhovedet ingen erfaringer med, så det bliver nok bare youtube videoer :)

Tak for hjælpen folkens
Avatar billede olebole Juniormester
15. juli 2008 - 23:48 #8
Selvtak  =)