Avatar billede papskib Nybegynder
14. juli 2008 - 18:39 Der er 6 kommentarer

delvist internet?

Jeg har lige flyttet fra en stofa-forbindelse til internet på et kollegie.

mit problem ligger i at min stationære ikke kan få "ordentlig" forbindelse til nettet på mit nye kollegieværelse. Dvs at messenger forsøger at logge på og IE søger efter hjemmesider men laver begge en timeout. Jeg kan dog stadig fint logge på min konto i fx diablo 2 og spille fint over nettet der.

når jeg sætter kablet i min bærbare virker nettet dog upåklageligt, så det må være noget ved min staionære der er problemet.

min staionære kører xp pro, hvor min bærbare kører vista...

håber nogen kan give nogle tips til at løse problemet! :)
Avatar billede reinelt Nybegynder
17. juli 2008 - 20:33 #1
prøv at nulstille ie explorer i funktioner,indstilliger,avanceret
og derefter nulstil men gør der i offline. forskelllige fejl rettes
ved denne operation.
Avatar billede vejmand Juniormester
17. juli 2008 - 20:37 #2
Lige en strøtanke: Har du ZoneAlarm installeret på den stationære?
Avatar billede vejmand Juniormester
26. september 2008 - 02:12 #3
Er problemet løst?
Avatar billede reinelt Nybegynder
29. september 2008 - 12:29 #4
Avatar billede reinelt Nybegynder
05. oktober 2008 - 13:34 #5
Avatar billede reinelt Nybegynder
12. oktober 2008 - 17:27 #6