Avatar billede gjessing Nybegynder
14. juli 2008 - 16:03 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

ps3.dk

Kender du PS3.dk?

Vi mangler skribenter og anmeldere til vores site www.ps3.dk

Er du i besiddelse af en Playstation (PS2, PS3, PSP)? Elsker du at spille? Kan du opsøge gode nyheder på Internettet? Render du rundt med en lille spilanmelder og/eller artikelskribent i maven? Synes du det kunne være sjovt, at tage til forskellige events og arrangementer og efterfølgende skrive om det?

Så er du lige den vi søger! Din alder er underordnet – dit køn ligeså – bare du kan svare ja til ovenstående.

Vi fortrækker hvis du:

    har en eller flere konsoller
    har tid til at spille
    er god til at formulere dig
    holder af at skrive
    har en mening
    kan anmelde spil

Vi kan til gengæld tilbyde:

    nyeste spil fra blandt andet EA Games, THQ og Sony Danmark
    deltagen i spændende events

Vi glæder os til at høre fra dig info@ps3.dk
Avatar billede euhp Nybegynder
26. september 2008 - 21:39 #1
Hmm... tjoh, men har I opnået tilladelse til at bruge varemærket PS3 som domænenavn? ;-)
Avatar billede gjessing Nybegynder
26. september 2008 - 21:53 #2
ps3 er mig bekendt ikke et registeret varemærke så NEJ :D
Avatar billede gjessing Nybegynder
05. februar 2009 - 12:17 #3
g
Avatar billede justrace Novice
07. februar 2009 - 12:41 #4
http://dk.playstation.com/copyright-info/

, "PlayStation", "PLAYSTATION", "PS3", , , , "DUALSHOCK", "UMD" and "PS one" are trademarks or registered trademarks of Sony Computer Entertainment Inc. All rights reserved.

Men reglerne for web-adresser er nok et kapitel for sig.
Avatar billede euhp Nybegynder
02. februar 2011 - 12:01 #5
Her vil jeg så - efter ikke at have været på exp.dk i lang tid - også give en respons.

Domænenavnet er i strid med dansk domænelovgivnings §12 stk 1. Du kan selv se eksempler på www.domaeneklager.dk.
Der er 2 elementer i det:

1) PS3 er et internationalt registreret varemærke og det er registreret i Danmark af Sony Danmark, både som navnet "Playstation", "Playstation 3", "PS3" og logo. Det kan undersøges via EU's varemærkedatabase.
2) Siden kan tjene sit formål uden at hedde "PS3.dk"

Derfor vil du helt automatisk få en dom af Klagenævnet for Domænenavne, hvis Sony gør indsigelse, og de vil overføre domænet helt automatisk.
Avatar billede euhp Nybegynder
30. maj 2012 - 22:03 #6
Groft og barnligt sprog. Slettet.

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede gjessing Nybegynder
30. maj 2012 - 22:13 #7
Groft og barnligt sprog.

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede euhp Nybegynder
31. maj 2012 - 00:02 #8
OK, så du bryder ikke bare varemærket som navn, men også som logo... jeg fik faktisk svar fra Sonys juridiske afdeling da jeg forelagde dem din side.

Mon ikke det er dig, der ender med at tude...? Se nedenstående som beviser at det du påstod i starten af denne tråd er 100% idioti. I september 2008 var navnet "PS3" sørme registreret.

  PS3

Trade mark No: 005610472  Type of mark: Word
Filing date: 12/01/2007 Date of registration: 04/02/2008
Nice Classification: 9, 28, 41 Status: RegisteredPublication of registration

Name of the owner: Sony Computer Entertainment Europe Limited

Applicant's reference: AWP/CLS/T87870EM01
Trade mark basis: CTM

===

Trade mark: Individual
Type of mark:  Figurative  (logo) - bemærk samme logo som på ps3.dk
Vienna Classification:  27.99.16, 27.99.19 ( Vienna Classification)
Acquired distinctiveness: No
Applicant's reference: WI/ABB/MA85591
Status of trade mark: Registered
Avatar billede euhp Nybegynder
31. maj 2012 - 00:03 #9
Groft sprog.

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede gjessing Nybegynder
31. maj 2012 - 08:28 #10
Groft og barnligt sprog.

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede lars_computerworld Seniormester
31. maj 2012 - 12:31 #11
Tråden lukkes af Admin

Spørgsmålet er låst og kan ikke besvares