Avatar billede kimharremoes Nybegynder
14. juli 2008 - 14:24 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

DLL32 mangler.

Hej...
Når jeg prøver at downloade f,eks google earth kommer følgende besked: System-DLL'en user 32.DLL blev flyttet i hukommelsen. Programet vil ikke køre korrekt. Flytningen opstod fordi DLL'en c:windows/system32/SHEELL32.dll bruger det adresse område, der ellers var reserveret windows DLL-filer. Leverandøren af......

Hvad gør jeg ?
Avatar billede off-line Nybegynder
14. juli 2008 - 14:43 #1
user 32 dll. Ligger i Windows/system 32. Du kan kopiere den tilbage igen.
Du kan hente den her: http://www.sitecenter.dk/jasveg/nss-folder/filer/
Avatar billede kimharremoes Nybegynder
14. juli 2008 - 15:25 #2
Har nu gemt filen, men det har ikke hjulpet.
Avatar billede off-line Nybegynder
14. juli 2008 - 16:40 #3
Har du set den ligger i system 32? Jeg har selv google earth og begge dll'er
i system 32, men jeg har ingen problemer. Har du prøvet at genstarte?
Avatar billede kimharremoes Nybegynder
14. juli 2008 - 18:07 #4
Hvad betyder det at den ligger i system 32 ? Jeg var inde på den nævnte hjemmeside og downloadede user 32dll.
Avatar billede off-line Nybegynder
14. juli 2008 - 18:32 #5
Hvis du går ind i windows på C-drevet, så er der en folder, som hedder System 32.
Det er dertil user 32. dll skal kopires.
Avatar billede kimharremoes Nybegynder
14. juli 2008 - 19:47 #6
Både Sheell 32.dll og user 32. dll ligger i system 32.
Avatar billede off-line Nybegynder
14. juli 2008 - 21:07 #7
Hvad er så problemet, har du oplevet at noget er galt?
Avatar billede kimharremoes Nybegynder
15. juli 2008 - 14:41 #8
Jeg får stadig først nævnte besked når jeg forsøger at downloade google earth.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
15. juli 2008 - 14:52 #9
For det første så siger fejlmeddelelsen ikke noget om at du *mangler* noget - derimod er der en fejl i et eller andet du har installeret, der forårsager en mere alvorlig fejl. Check at du har seneste versioner af sådan noget som IE plugins, fuldt opdateret Windows, etc.

For det andet, så er det vel SHELL32.dll, og ikke SHEELL32.dll (og ligeledes USER32.dll, ikke USER 32.DLL)?

For det tredje, så kan sådan nogle fejlmeddelelser kopieres til udklipsholderenmed CTRL-C, og så sættes ind som tekst - så slipper vi for fejl i forbindelse med afskrivning af en fejlmeddelese, hvilket gør det uendeligt meget nemmere at finde ud af hvad dælen der foregår.
Avatar billede kimharremoes Nybegynder
15. juli 2008 - 15:22 #10
Tak for "hjælpen".
Avatar billede off-line Nybegynder
15. juli 2008 - 18:27 #11
Du har vel ikke Bricopack installeret f. eks. Crystall clear, med fuld install?
Den kan give netop dit problem.
Avatar billede kimharremoes Nybegynder
16. juli 2008 - 01:22 #12
Nej.
Avatar billede kimharremoes Nybegynder
18. august 2010 - 09:46 #13
Lukket.