Avatar billede picazzo Nybegynder
14. juli 2008 - 02:28 Der er 1 løsning

WordPress hjælp!

Hej,

Jeg er efterhånden lost med WordPress´s "Kategorier"! Jeg har en lille webside med masser af links, og derfor mange kategorier.

Jeg har kun erfaring med HTML og Flash, og ikke PHP og lignende, - derfor har jeg brug for hjælp. Har søgt Google igennem - men problemet er ikke løst.

Mon der sidder en ekspert her?

Mit problem:

1. Jeg vil gerne have alle mine "Kategorier" i venstre menubar til at IKKE at vise "Underkategorier" - kun når man vælge en hovedkategori.

Webside: http://www.linkmaster.dk

...nogen der kan? Tak ;)
Avatar billede picazzo Nybegynder
15. december 2008 - 23:19 #1
Lukker spørgsmålet