Avatar billede lucas78 Nybegynder
14. juli 2008 - 01:05 Der er 2 kommentarer

Gode forslag til ubergames.dk

Hej Herinde

Jeg sidder og pusler med et spil nyhedssite, der omhandler de bedste browserspil på nettet. Jeg vil meget gerne høre nogle kommentarer og forslag til hvad der mangler på et sådan site. Har i et godt bud på et fedt spil, vil det også modtages med kyshånd.

http://www.ubergames.dk

Mange tak

//Henrik
Avatar billede 2c Nybegynder
18. juli 2008 - 12:04 #1
Et spil der mangler. Mit yndlingsspil utopia :-) http://games.swirve.com/UTOPIA/

Jeg syntes det er et rigtigt godt site. Krav jeg ville stille var at brugerne skulle kunne kommetnere, samt rate spilene, og det kan de jo :-)

Det er dog rimeligt nemt at give sin stemme på et spil, og man kunne frygte at nogen ville give en stemme forkert. Men alternativet er måske at der ikke er nogen der stemmer fordi det er besværligt, så det er nok fint nok.

Men alt i alt, en fed side. Jeg har tilføjet den til mine favorites.

En af kravene i stiller for at et spil kan komme på siden er:

Spillet skal være unikt eller have et tvist.

Den tror jeg bliver svær at overholde, men igen, det kommer selvfølgelig an på hvad man definerer som unik.
Avatar billede lucas78 Nybegynder
18. juli 2008 - 12:48 #2
Hej 2c

Tak for dine pæne ord.

Ja det er rigtigt at nogle måske vælger at stemme lidt forkert på et spil, men ellers er der måske ikke nogle der vil.

Jeg leder efter nogle der har lyst til at skrive reviews af spil i stil med gamespot.com så man får en samlet og gennemarbejdet oplevelse af de bedste flashspil.
For jeg er sikker på at browserspil vil få et endnu større procentdel af vores mediebrug.

Jeg skal lige spille UTOPIA et par timer, så kan det helt sikkert være at det kommer på listen.

//Henrik
Ubergames.dk