Avatar billede coreflight Nybegynder
13. juli 2008 - 23:15 Der er 3 kommentarer

Køb af bærbar til max 12000?

Jeg står i den situation at jeg skal til at studere igen efter sommer og jeg vil gerne have købt en bærbar.. Den skal være egnet til studiebrug, spil og diverse.. En maskine osm har kræfter nok til de tunge spil og hvad der efterhånden ellers er..

Har kigget meget på Zeptos hjemmeside og ser ud til at være fornuftige maskiner de har men har læst og hørt mange med dårlige erfaringer fra dem.. Asus har jeg læst her på eksperten skulle være en god og solid bærbar.. Novabook er der delte med meninger men man får meget med i pakken til prisen..

Hvad kan i anbefale, hvad er jeres erfaringer etc.?

Min. krav til bærbaren:

MAX 15' skærm
2.4 GHz eller mere
3-4 gb ram
200-250 gb harddisk 7200 rpm
en art af grafikkort med 512mb

Tror nogenlunde det var det og kan I hjælpe vil det være høj klasse!!

på forhånd tak :)

Er der yderligere sprgs. fyrer I den bare af..!
Avatar billede malikmoller Nybegynder
15. juli 2008 - 23:32 #1
http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/WNOM2-NQ2B8-PA1_(Wupti1).html!!!!!!

evt. Men Wupti.com har rigtig gode tilbud,
Avatar billede malikmoller Nybegynder
15. juli 2008 - 23:32 #2
Avatar billede coreflight Nybegynder
15. juli 2008 - 23:57 #3
Ja tilbudene på siden så ok ud men skærmen skal nok nærmere være de 15' og ikke større..

Har du nogen erfaring med zepto eller asus?

evt link til nogle bærbare med den konfig. jeg har skrevet?