Avatar billede freeman Nybegynder
22. juni 2001 - 14:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Emailskabeloner.. Hvorfor sender den ikke billedet med ??

Jeg har designet en emailskabelon som jeg vil bruge til at sende mine emails med..

Det er en html-side, hvor jeg så har ændret lidt skrift og sat et billede ind.. Når jeg skal sende en ny email fra Outlook ser den ud som den skal med billede osv.. Men når jeg modtager den, så er billedet der ikke ?!?.. hvorfor følger det ikke med..

Selve billede som skal følge med ligger i samme mappe som html filen..
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2001 - 15:20 #1
normalt, når man laver sådan et, sende den billedet med som en attached fil og så virker det, men hvorfor det ikke virker på din ja det ved jeg ikke, jeg har aldrig haft problemer.

Bruger du edit komponenten i outlook til at lave den eller laver du skabelonen i noget andet og derefter sætter outlook til at bruge den?

Jeg har faktisk haft lidt problemer med at \"importerer\" en HTML side til skabelon, så måske er det det.
Avatar billede freeman Nybegynder
22. juni 2001 - 15:27 #2
jeg har lavet den i frontpage.. Tænke at den kørte ok med outlook..
Avatar billede ivanovitz Nybegynder
24. juni 2001 - 19:01 #3
Hej Freeman
Det her, har ikke noget med dit spørgsmål at gøre.
Du skrev til mig, at du havde en hardware du
ville sælge mig, hvad var det, og hvad kan det.
Avatar billede freeman Nybegynder
24. juni 2001 - 19:15 #4
var det noget med commodore 64 at gøre ?
Avatar billede freeman Nybegynder
24. juni 2001 - 19:20 #5
jeg har nu prøvet at bruge Outlooks designer, men den kan ikke sætte billeder der hvor jeg gerne vil :-(

Der må da være en logisk forklaing ?!
Avatar billede freeman Nybegynder
10. juli 2001 - 16:54 #6
hmm, nu har jeg lavet det sådan at billedet ligger på min www-server.. det virker !