Avatar billede cbotved Nybegynder
13. juli 2008 - 14:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dele 3G USB modem med det trådløse netværk

Hejsa,

Jeg har et 3G usb modem fra "3".. Kanon produkt!

Jeg har så afmeldt mit faste ADSL (også kanon produkt) fra fullrate, da man jo ikke gider dobbelt op på regningen.

Nu har jeg så fået mig en iPhone, og da Telia's dækning nok er dårligere end noget som helst, vil jeg gerne høre om det ikke er muligt at dele den internetforbindelse jeg har med min bærbar til det trådløse netværk jeg trods alt stadig har herhjemme, for på den måde at få net til min iPhone...

Så basic:

"Hvordan deler jeg den netforbindelse mit 3G usb modem giver mig, med resten af mit trådløse netværk?"
Avatar billede riversen Nybegynder
14. juli 2008 - 07:07 #1
Ved ikke om du er klar over det, men 3 har også en router, men kan benytte i netop dit tilfælde.

Men du burde kunne gå ind og højreklikke på din 3 forbindelse og vælge at dele den.
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
07. august 2008 - 14:24 #2
nogle routere har usb stik bagi til netop at dele en usbmodem forbindelse
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
07. august 2008 - 14:25 #3
Avatar billede cbotved Nybegynder
20. januar 2014 - 21:34 #4
lukket