Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2008 - 22:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

opsige tdc hvor finder man pkt på deres side

hvor på TDC side finder man punktet hvor man opsiger adsl linier online
Avatar billede vejmand Juniormester
12. juli 2008 - 22:58 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
12. juli 2008 - 22:59 #2
Skulle nok ha været et svar.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
12. juli 2008 - 23:01 #3
Altså, opsigelse kan IKKE ske online, men skal ske telefonisk på 80 80 80 59
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2008 - 20:58 #4
fint ,så blev linien opsagt her mandag .

man har kunnet opsige online for nogen år siden ,men det har de så sparet væk nu .
Avatar billede palcom Nybegynder
11. oktober 2008 - 12:30 #5
De opsiger højest sandsynligt ikke online, da du skal igennem et så kaldt "Saveteam" inden du kan opsige.
Dette er kundekonsulenter som har til opgave at informere dig omkring evt. andre tilbud, og derved undgå en opsigelse.