Avatar billede cyberspace Nybegynder
12. juli 2008 - 15:23 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

ISO filer - jeg kan ikke få det til at funke!

Jeg mangler en idiotsikker forklaring på hvordan jeg bruger iso filer jeg har stortset prøvet  alt

Deamontools og at brænde med nero men nix det funker ikke den kan ikke læse skiven eller med deamontools siger den at filen er ødelagt eller forkert format.

Hjælp TAK!!!
Avatar billede ebea Ekspert
12. juli 2008 - 15:34 #1
Kan du ikke uddybe det lidt mere. Er det når du skal brænde en ISO fil ?. Hvis du ikke kan brænde en ISO fil med Nero, så må der være fejl i filen. Med programmet Magic ISO Maker, kan du jo teste om filen er i iorden.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juli 2008 - 18:30 #2
Eller lav din ISO fil igen...
Avatar billede off-line Nybegynder
12. juli 2008 - 19:26 #3
Følg denne anvisning med Nero Express, hvis det ikke lykkes, så er Iso filen korrupt.
jasveg:
Brænde Isofil til bootfil.
Nero Express, nederst
Image,project,copy. Klik.

I højre side, for neden: disk image or saved project. Klik.
Forneden i filtype, skiftes til: image files (*.nrg;*.iso;*.cue;*.img) Klik.
Så peger du med musen på din Iso fil og klikker.
Navnet på Iso filen vil så stå i "filnavn", som ellers var blankt.
Nero vil så automatisk skifte til den side du kan brænde fra
Og så er du klar til at brænde din bootfil.

Hvis du vil sikre dig, at brædingen er vellykket, så sæt flueben
i det lille felt forneden, hvor der står:
"Verify data on disc after burning".
Avatar billede lynch Nybegynder
13. juli 2008 - 00:04 #4
Prøv Magic ISO..  :)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
13. juli 2008 - 11:41 #5
jeg har in iso fil som jeg gerne vil kunne bruge men det kan jeg åbentbart ikke
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juli 2008 - 12:06 #6
Ja det er ligesom det du skriver :D :D :D

Hvad med vores tips????
Avatar billede cyberspace Nybegynder
14. juli 2008 - 20:14 #7
Jeg har prøvet Magic iso og at brænde i nero men det virker ikke - har fundet ud af at den melder at der er et størrelse problem (kan ikke lige huske om det er fil str eller ?) jeg får så mulighed for at ændre denne størrelse men ved ikke hvad det skal ændres til så ØV.

Jeg har faktisk oplevet iso problemer 3 gange tidligere og intet har kunne få det til at virke :(  (for mig er iso filer som krypterede filer uden at man har krypterings nøglen)
Avatar billede ebea Ekspert
14. juli 2008 - 20:38 #8
Hvad har du prøvet i magic ISO. Hvis du prøver at åbne filen i Magic ISO (pakke den ud), kan du få et svar på om der er fejl i filen. Og så er du jo kommet så meget længere, og ved at du skal lave en anden fil.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juli 2008 - 20:39 #9
Hvad for en fil taler vi om her?

Hvor har du hentet den?
Avatar billede off-line Nybegynder
14. juli 2008 - 21:09 #10
Hvis du ikke kan brænde en Iso efter min anvisning, så gør som stigers skriver,
hent en ny Iso.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
17. juli 2008 - 17:48 #11
det har jeg prøvet før men denn iso var åbentbart også smadret- ved ikke om det bare er mig der er uheldig? men ikke! flere iso filer til mig :-(