Avatar billede zhixc Nybegynder
11. juli 2008 - 23:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Driver Fejl?

Jeg har lige købt ny bærbar, og den er desværre delt op i 4 partitions. Problemet er at C: ikke er stort nok, og jeg skal derfor have flyttet noget plads, hvilket jeg bruger Paragon Partion Manager til. Men hver gang jeg prøver at flytte det skal den genstarte for at sørge for at C: ikke køre. Men når den booter programmer (Paragon Partion Manager) kommer der bare en fejl som hedder: "Can't load driver 0XC000036B"

Hvad kan jeg gøre?

Et svar på hvordan jeg får mere plads på c: uden at slette data, er også okay.

Ps. mit spørgsmål er næsten magen til dette:
http://www.vistax64.com/vista-hardware-devices/112305-repartition-hdd.html

Jeg bruger Windows Vista Ultimate 64-bit
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2008 - 08:11 #1
det her program kan det du efterspørger.

http://www.acronis.com/download/

men det er et købe program. hvis du bruger den indbyggede wizzard går det som en leg.

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2008 - 08:13 #2
Avatar billede zhixc Nybegynder
13. juli 2008 - 23:06 #3
Nu har jeg købt programmet, og det virkede :-)
Mange tak for hjælpen
Avatar billede zhixc Nybegynder
16. december 2008 - 08:46 #4
Lukker
Avatar billede zhixc Nybegynder
16. december 2008 - 08:46 #5
Lukker
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2008 - 09:18 #6
det var så lidt(:)