Avatar billede killerdane Nybegynder
11. juli 2008 - 22:19 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

windows update fjerner internetadgang?

hej alle i kloge hoveder:-)
Jeg har lige reinstalleret windows på min "nye" hp nx 6110. årsagen til den seneste reinstallation (nr. 3 på 3 dage) er at alt virker når windows er ny. Den er tilsluttet trådløst, og det spiller en million. Men hvis jeg accepterer alle updates fra Microblød, kan jeg ikke komme på nettet. Jeg kan lave ip config release og renew, men får dns error i både firefox og explorer. Jeg har prøvet at pinge og der får jeg en mystisk fejl. Jeg har ingen virus ifølge avg,avast,adaware,combofix og spybot. Så hvad er mon problemet? jeg ville gerne have så mange updates som muligt, men jeg vil også gerne kunne gå på nettet uden at reinstallere. Nogle gode råd?

m.v.h

Tom
Avatar billede killerdane Nybegynder
11. juli 2008 - 22:21 #1
p.s.

Den virker nu, men kun fordi jeg har afvist opdateringer......
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juli 2008 - 22:46 #2
http://www.version2.dk/artikel/7856

Du kører siKkert med Zonealarm?
Avatar billede hcma Novice
11. juli 2008 - 23:00 #3
Avatar billede killerdane Nybegynder
11. juli 2008 - 23:37 #4
damn hvor er i seje:-) Jo jeg kører zonealarm. -Skal jeg så stadig hente det andet fix, eller vente med at opdatere til zone alarm har fixet buggen?
Avatar billede killerdane Nybegynder
12. juli 2008 - 00:15 #5
Jeg prøvede lige at hente opdateringerne - den der kb951748 eller hvad den hed. Nu kan jeg ikke engeang installere genuine. En Stensikker kopi jeg har fra arbejdet?? hvad fa'n gør jeg så?
Avatar billede vejmand Juniormester
12. juli 2008 - 04:11 #6
Hvis det er en engelsk version af ZoneAlarm er der en løsning/download her: http://download.zonealarm.com/bin/free/pressReleases/2008/LossOfInternetAccessIssue.html
Avatar billede hcma Novice
12. juli 2008 - 10:06 #7
ZoneAlarm anbefaler at man midlertidigt fjerner den pågældende opdatering - KB951748
http://forums.zonealarm.org/zonelabs/board/message?board.id=win_za_msgs&message.id=18667
Avatar billede killerdane Nybegynder
12. juli 2008 - 20:49 #8
jeg får slet ikke lov at opdatere længere. Windows update skriver at de updates jeg kunne tænke mig /skal have "mislykkedes". -Er ved at være lidt træt.

kh.

Tom
Avatar billede vejmand Juniormester
12. juli 2008 - 20:57 #9
Avatar billede killerdane Nybegynder
14. juli 2008 - 22:49 #10
Jeg VIDSTE I kunne hjælpe mig. Dial a fix og en reinstallation var vejen frem. tusind tak. Hvordan får jeg givet vejmand point?
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juli 2008 - 23:31 #11
HUSK ikke at installere zonealarm - det er bedre at windows er fuldt opdateret, så brug en anden firewall.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. juli 2008 - 23:38 #12
Velbekomme, "Svar" kommer her.

Markér vores navne i boksen nederst til venstre, og klik på "Accepter", så er spørgsmålet rigtig lukket.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
14. juli 2008 - 23:42 #13
Ups, her kommer så et "Svar"  :-)