Avatar billede leshrac Nybegynder
22. juni 2001 - 14:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Grafik

Davs...
jg sad og spillede counterstrike, og så lige pludslig kom der fire grønne striber (lavet af små prikker) ned over min skærm) og jeg ved ikke hvordan jeg fjerner dem... og så velle jg jo lig hører om dre er nogen der ved hvad der er galt, og om der er nogen der ved hvordan man fikser det...........
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
22. juni 2001 - 14:08 #1
Har du OC\'et dit grafikkort?
Avatar billede thaufer Nybegynder
22. juni 2001 - 14:09 #2
Enten er du blevet infesteret af et virus, eller også er skærmen gået i stykker...

Når du starter pc\'en op, hvornår kommer de så???
Avatar billede lovebuine Mester
22. juni 2001 - 14:10 #3
Du ved jeg ikke hvad det er for et grafikkort du køre med, men men muligvis er det din driver til grafikkortet
Avatar billede 9876543221 Nybegynder
26. juni 2001 - 15:39 #4
hvis det ikke er driveren til grafikkortet så prøv at opd driveren til din agp port
Avatar billede sandi Nybegynder
29. juni 2001 - 11:47 #5
Du skriver ikke om fejlen er der hele tiden, men hvis det kun er med CS det sker kan jeg fortælle dig at man ikke skal sætte sin opløsning højere end den er på skrivebordet, da det nemlig forårsager grafik-problemer i spillet, og ustabilitet når man igen er logget af.
Avatar billede leshrac Nybegynder
04. juli 2001 - 12:38 #6
oki fejlen er der næsten hele tiden... aætså når jeg starter min computer...
men hvis jeg så sætter farverne op i 32 bit så forsvinder det... men det er jo ikke fedt når min computer ik er så sej igen og ik er glad for at kører i 32 bit...
Avatar billede leshrac Nybegynder
24. december 2001 - 11:17 #7
!