Avatar billede bigzer Nybegynder
11. juli 2008 - 18:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Tv-Tuner Software

Hej

Har et tv-tunerkort men mangler noget godt software, hvad kan i anbefale....eneste krav det skal være gratis :-)
Avatar billede Slater Ekspert
11. juli 2008 - 18:45 #1
http://www.kastortv.org er min favorit. Det er simpelt og tager næsten ingen ressourcer.
Avatar billede bigzer Nybegynder
11. juli 2008 - 19:04 #2
ok er lige ved at geninstallere min computer med tv-tuner men vender lige tilbage når jeg har afprøvet det :-)
Avatar billede brnnaf Nybegynder
11. juli 2008 - 19:05 #3
Jeg har ikke tv-tumer men bruger Zattoo.com. Gratis..
Avatar billede bigzer Nybegynder
11. juli 2008 - 19:26 #4
tak for linket til zattoo.com :-) fedt nok....
Avatar billede brnnaf Nybegynder
11. juli 2008 - 19:42 #5
JLC's Internet TV er lige så god hvis ikke bedre.
Avatar billede bigzer Nybegynder
11. juli 2008 - 19:47 #6
ok...fint med internet tv men det var nu mere software til tv-tuner kort jeg ledte efter så jeg kan se de kanaler der sendes via mit kabel-tv :-)
Avatar billede brnnaf Nybegynder
11. juli 2008 - 19:50 #7
Hmm. Måske vil "Update Checker" fra filehippo.com finde det?
Avatar billede bigzer Nybegynder
12. juli 2008 - 01:27 #8
viperine tak for dit link det var lige hvad jeg skulle bruge :-) poster du svar så giver jeg point....og tak til brnnaf
Avatar billede Slater Ekspert
12. juli 2008 - 15:35 #9
SÅ gerne :)