Avatar billede plastiq Nybegynder
11. juli 2008 - 18:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PayPal med dansk Brugerflade

Hej Eksperter

Jeg sidder med et lille problem - måske større.

Jeg har en kunde som starter en webshop - han er bosat i tyskland og vil ikke bruge pbs-international.

Jeg har anbefalet ham et dansk betalingssystem, fordi danskere jo er lidt skeptiske af natur. Men det er altså ikke muligt.

Mit spørgsmål er så om man kan lave et "redesign" af paypal, så alt kommer til at stå på dansk. Og findes der måske én derude som har gjort det og evt. vil sælge løsningen? Samtidig skal den være så enkel som mulig - ex. så den kun består at 2 sider. én med betalingskort info og én med adresseinfo.

Glælder mig til at høre forslag :)
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
12. juli 2008 - 00:29 #1
Avatar billede plastiq Nybegynder
12. juli 2008 - 14:48 #2
Kunne du uddybe lidt - ligner ikke umiddelbart en paypal løsning
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
12. juli 2008 - 20:53 #3
Ewire giver kunden mulighed for at kunne modtage alle kort via shoppen... og det er dansk.
Den er dog ikke gratis, som du sikkert har fundet ud af...
Men der skal ikke laves nogen indløsningsaftale med PBS.

Systemet virker fint...
Avatar billede ebea Ekspert
13. juli 2008 - 10:55 #4
Det med at lave dansk tekst på PayPal, kan af den enkle grund ikke lade sig gøre, fordi tjenesten payPal ikke ligger på den enkelte maskine hos kunden, men er hos eBay som ejer tjenesten, og det er dér man føres til når man betaler gennem PayPal tjenesten.
Avatar billede plastiq Nybegynder
13. juli 2008 - 20:10 #5
ebea tak for dit svar - jeg har dog i mellemtiden kunne læse mig frem til at det ER muligt at få en dansk brugerflade på paypal og samtidig skifte paypal logoet med sit eget.

http://www.pdncommunity.com/pdn/board/message?board.id=prouk&message.id=398

Derfor ingen point til dig ;)

Og hartnet.dk - også tak til dig - Du løser da problemet lidt af vejen :)