Avatar billede doktor Nybegynder
11. juli 2008 - 15:35 Der er 3 kommentarer

Installation af driver

Jeg har en driver jeg gerne vil installere remote til mange maskiner, men af en eller anden grund hænger den når den når den installeres (en exe-fil) i silent mode. Den kan fint installeres via wizarden.

Findes der et program ala scriptit der kan kan simulere tastetryk mens installationen er skjult?

Alternative løsninger af remote installation af driver kan også bruges.

Der er forøvrigt tale om denne her:
Intel(R) Family Graphics Controller v6.14.10.4396 Windows
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2008 - 09:09 #1
Avatar billede doktor Nybegynder
14. juli 2008 - 13:21 #2
Tak.

Jeg sætter mig lige ind i Autoit, tester det af og vender tilbage.
Avatar billede doktor Nybegynder
16. juli 2008 - 12:32 #3
Jeg synes ikke lige jeg kan få det til at spille.
Jeg vil gerne have at dialogen ikke er synlig for brugeren.
Er dit forslag et gæt eller VED du det virker?