Avatar billede la_sat Nybegynder
11. juli 2008 - 15:11 Der er 1 kommentar

Ipaq 2210 fryser ved opstart , ingen forbindelse

Har en ipaq 2210 som ved opstart bare skriver USB eller serial alt efter om den er i dokstation eller ikke, det kunne være muligt at den skulle have en opdatering i rommen, men kan ikke få forbindelse gennen usb porten.

kan man gøre noget her muligt gennem serial porten og andet software ?
Avatar billede la_sat Nybegynder
11. juli 2008 - 15:50 #1
Har fundet ud af det ,fant software på hp hjemmeside som løste problemmet ;)