Avatar billede kaaching Nybegynder
11. juli 2008 - 10:59 Der er 1 kommentar

Computer fyser/går i hak/ går i lag.

Hej folkens.

Har fået en ny computer her for 2 måneder siden. Den har kørt helt fint indtil for en uge siden, hvor der kom pop-ups og sådan noget. Tror det var en virus, men har fået fjernet det. det kommer ikke pop-ups og sådan noget mere, men den går 3-4 gange om dagen i hak. Jeg kan ikke trykke ctrl alt delete, eller noget som helst. Men hvis jeg venter 30 min - 1 time så går den ud i brugere og så kan jeg bare skrive koden og komme ind igen ellers bliver jeg nødt til at genstarte ved at holde power knappen i bund. Vil gerne have hjælp til at få det stoppet da det er meget irriterende og tror også det slider at genstarte hele tiden.
Computer info:
Producent: Dell
Model: XPS 420
Processer: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q6600 @ 2.40 GHz
System type: Windows Vista 32-bit operativsystem
ved ikke om jeg skal skrive mere.
Håber i vil komme med nogle gode og seriøse svar da jeg ikke er så klog på computer. På forhånd tak.
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
11. juli 2008 - 13:21 #1
Det lyder som om Windows Vista er smadret. Det kan være virus eller andet der har gjort det. Har du antivirus installeret? Mit bud er at du geninstallerer Windows Vista igen med den DVD der fulgte med din Dell.