Avatar billede kobojt Nybegynder
22. juni 2001 - 13:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Spiludvikler søger partner

Hi.

Jeg arbejder fuldtid på at starte en spiludviklings-virksomhed og kunne godt bruge lidt hjælp og nye idéer.
Det jeg søger er en programmerings minded udvilkler, der har
erfaring med spil-implementering.
Jeg forventer at evt. kommende partner er villig til, ligesom jeg selv, at arbejde
fuldtid på at få virksomheden op at stå.

Hvis du har erfaring og vilje så send et kort cv inkl. fuld navn, email og telefonnr til gameinvaders@groupcare.dk.
Avatar billede webhamster Nybegynder
22. juni 2001 - 13:50 #1
Ehh jeg kan vist ikke... lave spil, men jeg kan programmere jeres site hvis i får brug får dette..!..?..!
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2001 - 13:59 #2
Jeg er nok mest på garfik og design, men hvis du på nogen måde får brug for det skal du abre sige til.

osj@dbs.dk
Avatar billede webhamster Nybegynder
22. juni 2001 - 14:01 #3
Så har du en designer og en programmør :-)
Avatar billede kobojt Nybegynder
05. juli 2001 - 09:12 #4
Nå det ser ikke ud til at der er den store interesse :-)
Men tak for jeres svar, jeg gemmer jeres emails!

Kobojt
Avatar billede webhamster Nybegynder
05. juli 2001 - 12:16 #5
uha! Lavede spacemanic noget?
Avatar billede zerohero Nybegynder
09. september 2001 - 02:52 #6
Hejsa... Jeg programmere i OpenGL (dog er jeg ikke helt så rutineret endnu). Derudover er jeg \"ekspert\" i 3D Studio Max. OK - ekspert er jeg ikke, men har dog været på kursus for at lære den osv. Ja, så hvis du mangler renderet animationer eller lidt 3D programmering så kan det være vi kunne finde ud af lidt sammen...

ZeroHero
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2001 - 21:34 #7
Nej, jeg skrev her, men fik aldrig mere afvide eller noget, så jeg tror ikke at kobojt havde interesse i sit lille projekt.
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2001 - 21:34 #8
PS. Hvis du har må du godt skrive....