Avatar billede tjmm Nybegynder
10. juli 2008 - 00:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mister delvist forbindelse?

Hejsa
ved ikk lige om den skal herind under..

Jeg har lige formateret min computer og installeret vista 64bit på ny. Når jeg så nogle gange vil på nettet (TRÅDLØST) Gider den ikke forbinde til den side jeg skriver, kun hvis jeg fx trykker 2 gange..

Har også langt mærke til når jeg downloader nogle gange så kører den fx kun med 37kb pr sekund, men hvis jeg så trykker for at hente igen henter den med 900kb pr sekund som den skal..

Der er ingen problem når jeg er på kabel. Men min roomie har ingen problem på det trådløse.. Håber i kan hjølpe?
Avatar billede tjmm Nybegynder
10. juli 2008 - 00:45 #1
rettere den kører snarer med fx 2.5kb pr sekund eller endda bytes kun
Avatar billede tjmm Nybegynder
10. juli 2008 - 10:47 #2
håber der ernogle der vil svare?
Avatar billede tjmm Nybegynder
12. juli 2008 - 14:43 #3
fandt selv ud af det