Avatar billede richter1 Nybegynder
09. juli 2008 - 20:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

formel der styrer farver i celle

Hejsa
Hvordan opbygger man en Hvis sætning,hvor sand = rød farve og falsk = blå farve. Sand hvis A1 er mere end én mindre end B2.
Det skal være som formel - ikke en betinget formatering.
Hvem kan hjælpe?
Avatar billede richter1 Nybegynder
09. juli 2008 - 20:42 #1
Lidt mere info.
Hvis sætningen skal sættes sammen med to andre betingelser, hvor den ene er A1 = B1 og den anden er A1 er én lavere end B1
Avatar billede mugs Novice
09. juli 2008 - 20:43 #2
Kan du bruge noget herfra:

http://www.eksperten.dk/spm/502195
Avatar billede richter1 Nybegynder
10. juli 2008 - 20:34 #3
Nej desværre, da jeg ikke kan bruge vba i dette tilfælde - desværre.
Jeg må nok forlade mig på en betinget formatering, men tak for henvisningen alligevel. :O)